שלבים בבחירת מכשיר שמיעה | iSavta
מכון בדיקת שמיעה – שלבים בבחירת מכשיר שמיעה
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

אם אתם חוששים שחבר משפחה סובל מירידה בשמיעה ולא יודעים איך לדבר על זה ומה לעשות דעו שאתם לא לבד. קרובי משפחה רבים שמים לב שקרוב משפחה שלהם אינו שומע דברים שאתם אומרים לו ממש מולו, או מתחיל להפעיל את הטלוויזיה בווליום כה גבוה עד אפילו השכנים מתלוננים על כך. אולי, אפילו, ניסיתם לדבר אחרי התלבטויות רבות עם אותו חבר או קרוב משפחה שיש לו, ככל הנראה, ירידה בשמיעה אך הוא לא הסכים להודות בבעיה ואתם לא יודעים מה לעשות. ייתכן ואתם מודאגים וכועסים על עצמכם שלא עזרתם לחבר או לקרוב המשפחה לטפל בנושא. יש אנשים רבים שעוברות שנים עד שהם מודים ומטפלים בירידת איכות השמיעה ובינתיים איכות חייהם נפגעת ונהרסת. מחקרים מראים שבממוצע אדם מתחיל להרכיב מכשירי שמיעה 7 שנים לאחר שהעירו לו על בעיה אפשרית בפעם הראשונה!

יש כמה סימנים שמצביעים על האפשרות כי לכם או לקרוביכם יש ירידה באיכות השמיעה. במקרה שחלק מהסימנים באים לידי ביטוי, כדאי לשקול ברצינות לפנות אל מכון בדיקת שמיעה. מכון בדיקת שמיעה ייתן לכם תשובות חד משמעיות ויבדוק האם יש ירידת איכות שמיעה או אין ירידת איכות שמיעה. מכון בדיקת שמיעה הוא המקום המרכזי, והיחיד, שיכול לתת אבחון חד משמעי לגבי בעיה קשה זו.

חשוב מאוד ללכת אל מכון בדיקת שמיעה אם, למשל, אתם שמים לב שאתם או קרוביכם שואלים פעמים רבות אנשים מה הם אמרו כי הם או אתם מתקשים לפתע להבין ולשמוע מה נאמר. לעתים, כאשר יש רעש רקע בסביבה, אתם שמים לב שאתם או בן משפחתכם לא מצליחים לשמוע היטב את מה שנאמר סביבכם. לעתים נדמה לכם, או לקרוביכם, שאנשים ממלמלים ומדברים חלש ואתם מתרגזים וכועסים על אנשים ומאשימים אותם שאינם מדברים ברור. עוד סימן הוא הפעלת רדיו וטלוויזיה בווליום גבוה מאוד.

אם אתם או קרוביכם מקבלים הערות כי הווליום של הטלוויזיה גובה מדי כדאי לשקול פניה אל מכון בדיקת שמיעה. לעתים אתם או קרוביכם לא מצליחים לשמוע מה נאמר בטלפון, או לא שומעים לפתע את השעון המעורר. אין סיבה שאתם או קרוביכם תחושו מוגבלים ותסבלו מאי נעימות. חשוב לטפל בבעיה לפני שתחמיר, חשוב לפנות אל מכון בדיקת שמיעה ולקבל אבחון מקלינאית תקשורת שתבחן את מצב השמיעה והאם יש התדרדרות במצבה, ותדע להכין תוכנית טיפול או סיוע בהתאם.

שיתוף

קרא עוד אודות מכשירי שמיעה

מכשיר שמיעה ביקורי בית של מכוני שמיעה

מכשירי שמיעה

מכשיר שמיעה ביקורי בית של מכוני שמיעה

קראו עוד
מכשירי שמיעה – האם לתקן מכשיר או לרכוש מכשיר חדש

מכשירי שמיעה

מכשירי שמיעה – האם לתקן מכשיר או לרכוש מכשיר חדש

קראו עוד
שמירה על מכשיר שמיעה – להישמע ולשמור

מכשירי שמיעה

שמירה על מכשיר שמיעה – להישמע ולשמור

קראו עוד
מכון שמיעה – נהלים של מכון שמיעה

מכשירי שמיעה

מכון שמיעה – נהלים של מכון שמיעה

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!