מכוני שמיעה החזרים מקופות החולים | iSavta
מכוני שמיעה – החזרים מקופות החולים
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

במשך שנים נעזרו אנשים במכשירי שמיעה. בעבר, מכשירי השמיעה היו מסורבלים ולא נוחים ועיוותו את הקול אשר נשמע בהם. היום, מצב מכשירי השמיעה הוא שונה בתכלית. מכשירי השמיעה עשו דרך ארוכה והם היום דיגיטליים, קטנים, קלים, בלתי מורגשים ובלתי נראים. מבחינת טכנולוגיה מכשירי השמיעה עשו דרך ארוכה אך דווקא בתחום זה ההתפתחות הטכנולוגית לא הוזילה את מחירי המכשירים. ישנם בשוק מכשירי שמיעה מעולים אך המחיר שלהם גבוה מאוד. גם ביטוח בריאות ממלכתי דרך ביטוח לאומי וגם קופות החולים משתתפים בעלות קניית מכשירי שמיעה. אך, עדיין ולמרות זאת, חלק ניכר מעלות מחיר מכשירי השמיעה נופל על המטופל.

המוסד לביטוח לאומי נותן השתתפות של כ- 850 ₪ על מכשיר שמיעה בין הגילאים 18 ל- 64 והחל מגיל זה מעניק המוסד לביטוח לאומי השתתפות של 3000 ₪ כזרוע של סל הבריאות. ולכן, אם הייתם ונבדקתם אצל מכוני שמיעה, ואותם מכוני שמיעה קבעו כי מומלץ לכם לרכוש מכשירי שמיעה, חשוב שתנצלו את זכויותיכם החוקיות לקבל השתתפות בעלות מכשיר שמיעה. הקופות משתתפות בעלות מכשירי השמיעה לפי סוג ביטוח המבוטח בקופה וגם הן דורשות אישור של מכוני שמיעה כדי להשתתף בהוצאה זאת.

כך, לשם הדוגמא, קופת חולים כללית מעניקה בביטוח רגיל 10% הנחה על מכשיר שמיעה אך לעומת זאת מעניקה הנחה של 24 אחוזים ועוד 1075 ₪ הנחה על מכשיר שמיעה לבעלי ביטוח כסף או זהב, ביטוחים משלימים של הקופה. כך שמי שיש לו ביטוחים משלימים בקופות החולים וגם מקבל השתתפות מביטוח לאומי יכול לכסות כמחצית עד שלושה רבעים מעלות המכשיר. קופת חולים מכבי מגדילה לעשות ומכסה 3000 ₪ בביטוח מכבי רגיל ואם יש לכם מכבי כסף או זהב תקבלו עוד תוספת השתתפות של שליש מעלות המכשיר. גם בכל שאר הקופות יש השתתפויות דומות במכשירי שמיעה. כדי לקבל השתתפויות אלו עליכם, לאחר הביקור באחד מבין מכוני שמיעה רשמיים ומאושרים, לקבל אישור על התוצאות מרופא אף אוזן גרון כדי להגישו לשם בקשת השתתפות בעלות המכשיר.

שיתוף

קרא עוד אודות מכשירי שמיעה

מכשיר שמיעה ביקורי בית של מכוני שמיעה

מכשירי שמיעה

מכשיר שמיעה ביקורי בית של מכוני שמיעה

קראו עוד
מכשירי שמיעה – האם לתקן מכשיר או לרכוש מכשיר חדש

מכשירי שמיעה

מכשירי שמיעה – האם לתקן מכשיר או לרכוש מכשיר חדש

קראו עוד
שמירה על מכשיר שמיעה – להישמע ולשמור

מכשירי שמיעה

שמירה על מכשיר שמיעה – להישמע ולשמור

קראו עוד
מכון שמיעה – נהלים של מכון שמיעה

מכשירי שמיעה

מכון שמיעה – נהלים של מכון שמיעה

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!