מכשירי שמיעה - האם לתקן או לרכוש חדש? | iSavta
מכשירי שמיעה – האם לתקן מכשיר או לרכוש מכשיר חדש
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

תהליך בחירת מכשירי שמיעה הוא ארוך ומורכב וודאי השקעתם זמן ומאמץ לכל אורכו. לאחר שבחרתם מכשירי שמיעה שמתאימים לכם, עולם חדש של צליל וקול נחשף לפניכם ואתם נהנים מביטחון ומחירות רבה. העולם יפה ובטוח יותר כאשר אתם שומעים הכל וחשים שוב מחוברים אל העולם.

אך מה אם, לאחר תקופה של שנה, שנתיים או יותר, לפתע אותם מכשירי שמיעה מתקדמים, מודרניים וחדשים שקניתם, לא עושים את העבודה ושוב אתם חשים בכל התופעות הנלוות לחוסר שמיעה או לשמיעה חלשה, אתם מרגישים כי אנשים לא מדברים ברור, אתם לא שומעים את הטלוויזיה והרדיו ועוד. לפני שאתם רצים לקנות מכשירי שמיעה חדשים ויקרים כדאי לבדוק למה אלו, שכבר ברשותכם, פתאום לא יעילים. יתכן והסוללות של המכשיר חלשות ולכן המכשיר אינו מגביר את הקול בצורה טובה ואז יש צורך פשוט להחליף את הסוללות במכשיר. ייתכן ויש לכוונן מחדש את עוצמת הקול של המכשיר כדי שיתאים טוב יותר לרמת השמיעה שלכם. לפעמים המכשיר התלכלך או צבר לחות וצינוריות בו נסתמו ולכן הוא לא מגביר צלילים בצורה טובה. כדאי לבדוק נקודות אלו בטרם רצים לרכוש מכשיר חדש ויקר. החלפה פשוטה של רכיבי הפלסטיק במכשיר – הצינוריות והאוזניות (החלק הפנימי ביותר של המכשיר) – עשוי לשפר עד מאד את איכות השמיעה, ולהחזיר לשומע את איכות השמיעה ההתחלתית.

כאשר מכשיר השמיעה לפתע לא עובד זה מבהיל ומלחיץ, אבל אל תתחילו מיד לחשוב על קניית מכשיר חדש, ניתן לתקן מכשיר אשר פסק מלעבוד. לעתים המכשיר כבוי ויש להדליקו, עד כמה שהדבר נשמע טריוויאלי, תתפלאו לדעת שזה קורה. לעתים יש להתאים את המכשיר לפונקצית "מיקרופון" אם הוא בפונקציה אחרת. לעתים המכשיר לא סגור טוב, לעתים מכשירי שמיעה עובדים אבל עושים רעשי רקע צורמים. ניתן לבדוק אם הווליום לא גבוה מדי, או אם הבטרייה חלשה מדי. לעתים הקול בתוך מכשירי שמיעה נשמע מעוות ולא טבעי וגם זאת בעיה של ווליום גבוה מדי או בטריות חלשות מדי. כך שאין צורך, כאמור, לרוץ מיד ולקנות מכשירי שמיעה חדשים ויקרים וישנן דרכים לתקן מכשירי שמיעה שכבר ברשותכם ולחסוך טרחה רבה וכסף רב.

שיתוף

קרא עוד אודות מכשירי שמיעה

מכשיר שמיעה ביקורי בית של מכוני שמיעה

מכשירי שמיעה

מכשיר שמיעה ביקורי בית של מכוני שמיעה

קראו עוד
שמירה על מכשיר שמיעה – להישמע ולשמור

מכשירי שמיעה

שמירה על מכשיר שמיעה – להישמע ולשמור

קראו עוד
מכון שמיעה – נהלים של מכון שמיעה

מכשירי שמיעה

מכון שמיעה – נהלים של מכון שמיעה

קראו עוד
מכון שמיעה – תחזוקת מכשיר שמיעה

מכשירי שמיעה

מכון שמיעה – תחזוקת מכשיר שמיעה

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!