עבודה מול גופים שונים בהעסקת מטפלות סיעודיות | iSavta
עבודה מול גופים שונים בהעסקת מטפלות סיעודיות
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

המשפחה שרוצה להעסיק מטפלת סיעודית עבור בן משפחה קשיש עוברת תהליך שבסופו היא מוצאת, כך ניתן לפחות לקוות, את העובד או העובדת המתאימים. בתהליך הזה מעורבים כמה גופים; כדאי לדעת מהו התפקיד שממלא כל גוף בתהליך כדי להצליח ולעבור אותו במהירות וביעילות.

ביטוח לאומי

גוף זה אחראי על מתן האישור לזכאות לגמלת סיעוד בהתאם לקריטריונים נתונים. אישור על זכאות לגמלת סיעוד מוביל לבדיקת תלות שמגדירה את מידת ההשגחה שלה זקוק הקשיש. אמנם ניתן לקבל אישור להעסקת מטפלת סיעודית זרה גם אם אין הקשיש זכאי לגמלת סיעוד אולם הדבר פשוט יותר כאשר הזכאות קיימת.

עצה (שטובה לכל פעם שבה אתם נזקקים למשרד ממשלתי): בדקו את הנושא מראש והכינו את כל הנדרש לפני הפניה. כך תחסכו לעצמכם, עד כמה שניתן, טרטורים מיותרים ואת ה"הלוך ושוב" שכה נקשר בראשנו למשרדי הממשלה השונים.

משרד הפנים

גוף זה אמון על מתן האישור להעסקת עובדים זרים בכלל ומטפלות סיעודיות בפרט. ישנם תקנות והוראות שמפרטות את המקרים שבהם ניתן לבקש אישור. כפי שציינו לעיל, גם מי שאיננו זכאי לגמלת סיעוד יכול לקבל אישור בתנאים מסוימים המפורטים בתקנות. מי שקיבל אישור ממשרד הפנים להעסקת מטפלות סיעודיות יכול לפנות אל הסוכנויות כדי למצוא מטפלת מתאימה.

סוכנויות להשמת עובדים זרים

הסוכנויות הללו הן הגופים שמטפלים, על פי רוב, בהבאת מטפלות סיעודיות מארצות שונות ובהשמתן אצל הלקוחות השונים. גם אם ניתן למצוא מטפלות בדרכים אחרות, רוב הלקוחות נעזרים בשירותי הסוכנויות הללו כדי להעסיק מטפלת זרה. הסוכנויות גם מטפלות בבעיות שונות שעשויות לצוץ במהלך העבודה השוטפת. הבחירה בסוכנות טובה אולי איננה מהותית וחשובה כמו בחירת מטפלת טובה ומתאימה אבל היא עדיין משמעותית ובעלת השפעה על הצלחת התהליך כולו.

חשוב להזכיר שגם אם מצאנו מטפלת סיעודית בעצמנו עלינו לרשום אותה, לפי התקנות הקיימות, בסוכנות השמה מוכרת.

אינטרנט

רשת האינטרנט מציעה לנו כיום אפשרויות חדשות שלא היו קימות בעבר. ניתן כיום למצוא מטפלות סיעודיות דרך אתרים ייעודיים שמרכזים בעלות מקצוע מצד אחד ולקוחות מצד שני. גם מי שמעדיף, מסיבות שונות, לפנות לסוכנות השמה עשוי לגלות מידע רב ושימושי ברשת האינטרנט שיסייע לו לקבל החלטות מתוך ידיעה והכרה. האינטרנט גם מאפשר לנו לחלוק מידע עם אנשים אחרים במצבנו, לשמוע עצות וללמוד מניסיונם של אחרים.

המשפחה

הצלחת העובדה המשותפת עם מטפלות סיעודיות תלויה לא רק ביכולת המקצועית, בתבונה הרגשית ובאופי של המטפלת שבחרנו. ללא שיתוף פעולה של המשפחה יהיה לה קשה מאוד להצליח בעבודתה. חשוב גם להקדיש תשומת לב לסביבת העבודה של המטפלת, למקום המגורים שלה ולאווירה הכללית שיוצרים מסביב לה ושבה עליה לתפקד.

במאמרים נוספים עוד נרחיב בעתיד בצורה מקיפה יותר ומפורטת יותר על כל אחד מהגופים הללו, מה חשוב לדעת לגביו ואיך מגיעים לתוצאות הטובות ביותר בכל הנוגע לתפקידו במציאת מטפלות סיעודית והעבודה עימהן.

שיתוף

קרא עוד אודות רשויות, משרדי ממשלה וגורמים נוספים

העסקת מטפלת סיעודית - המדריך המהיר

רשויות, משרדי ממשלה וגורמים נוספים

העסקת מטפלת סיעודית - המדריך המהיר

קראו עוד
מפגש עדכון עם רכזי הבריאות של התנועה הקיבוצית

רשויות, משרדי ממשלה וגורמים נוספים

מפגש עדכון עם רכזי הבריאות של התנועה הקיבוצית

קראו עוד
תשלום דמי ביטוח לאומי עבור מטפלים זרים

רשויות, משרדי ממשלה וגורמים נוספים

תשלום דמי ביטוח לאומי עבור מטפלים זרים

קראו עוד
טיפים לעבודה מול חברות סיעוד

רשויות, משרדי ממשלה וגורמים נוספים

טיפים לעבודה מול חברות סיעוד

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!