כסא גלגלים דרך יד שרה | iSavta
כיסא גלגלים - יד שרה לאורך כל הדרך
banner-img

הרשמת מטפלים בתאגיד ב-800 שח בלבד!

רק דרך iSavta - השירות ניתן בין רעננה בצפון לראשון לציון בדרום וכולל את ירושלים והסביבה

המעבר מחיים עצמאיים, מלאי פעילות ואנרגיה לחיים של מוגבלות בתנועה ובניידות, מסיבות של פציעה קשה, זקנה או מחלה, הוא מעבר טראומטי העלול להוביל להתדרדרות כללית במצב הנפשי, הפיזי והבריאותי של מי שזה מכבר היה הולך, רץ ונייד לחלוטין והיום כבר תלוי במקל הליכה, בתמיכה או בכיסא גלגלים. בעוד שבתי חולים ומוסדות סיעודיים מספקים לשוהים בהם את כל השירותים הנדרשים, כולל כסאות גלגלים, הרי שבאופן פרטי, כאשר המטופל אינו נמצא במוסד רפואי או סיעודי, רכישת כיסא גלגלים היא עניין יקר מאוד, ובוודאי כאשר מדובר על כיסאות איכותיים ואורטופדיים, המאפשרים נוחות מרבית ויכולת תנועה קלה ודינאמית.

פרמטר נוסף, שיש לשים אליו לב כאשר מבקשים לרכוש או לשכור כיסא גלגלים, הוא הפונקציונאליות הנדרשת מהכיסא ולמה הכוונה? אם מדובר על מטופל עצמאי, היכול לצאת אל מחוץ לבית, לטייל ולנסוע, הרי שהכיסא צריך לכלול גם אפשרות קיפול לרכב, משקל קל יחסית על מנת שניתן יהיה לנייד אותו ממקום למקום ובעל מידות המתאימות לפתחי הבית והרכב.

מכיוון שרובנו, למזלנו הטוב, לא בקיא בהלכות כיסא גלגלים, הרי שקיימים גופים דוגמת עמותת "יד שרה", המספקים שירותי ייעוץ, השכרה ורכישת כלים סניטאריים ועזרים רפואיים שונים למי שזקוק לכך בתמורה לפיקדון או לעלות סמלית בלבד. גם כסאות גלגלים ניתן למצוא בסניפים השונים של העמותה ומתנדביה ישמחו לספק מידע, ייעוץ והכוונה נכונה לגבי אופן השימוש, אופן התחזוקה והתאמת הכיסא המתאים למטופל הזקוק לו בהתאם לצרכיו.

אופן העבודה מול עמותת יד שרה הוא פשוט וקל. כאשר זקוקים לעזר כגון כיסא גלגלים ניגשים לסניף של העמותה, ממלאים טופס בקשה ומשלמים צ'ק פיקדון סמלי, אותו אפשר, אם רוצים בכך, להפוך לתרומה מוכרת במס. אם הטופס ניגשים לדלפק ההשאלה, מקבלים את הכיסא ו..זהו. ההשאלה היא, לרוב, לשלושה חודשים עם אפשרות הארכה וכאשר מדובר על תקופה קצובה וידועה, פחות או יותר, עדיפה האופציה הזו על פני אופציית רכישת כיסא גלגלים.

אין ספק כי קיומן של עמותות סיוע דוגמת יד שרה ואחרות היא ברכה הכרחית עבור רבים הנמצאים במצב נפשי קשה וגם עבור אלו שאין הפרוטה מצויה בכיסם לרכישת עזרים יקרים וחיוניים.

שיתוף

קרא עוד אודות ציוד עזר לקשישים

מכשירי שמיעה מתקדמים

ציוד עזר לקשישים

מכשירי שמיעה מתקדמים

קראו עוד
הליכון זה לעצמאים בלבד

ציוד עזר לקשישים

הליכון זה לעצמאים בלבד

קראו עוד
קלנועית - הדרך מעולם לא הייתה קלה יותר

ציוד עזר לקשישים

קלנועית - הדרך מעולם לא הייתה קלה יותר

קראו עוד
זו לא בושה להרכיב, זו בושה לסבול ולא לטפל

ציוד עזר לקשישים

זו לא בושה להרכיב, זו בושה לסבול ולא לטפל

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!