בתי אבות - ההזדמנות לטפל בהורים | iSavta
בתי אבות - אפשר להזדקן בכבוד
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

קצת על בתי אבות

 

מי מאיתנו לא מגיע לרגע שבו הוא מבין שהוריו מזדקנים ושצריך למצוא פתרונות טובים על מנת שניתן להורינו להזדקן בכבוד. כל החיים ההורים עושים בשבילנו הכול, אם בגידול שלנו כילדים ואחר כך בעזרה בכל מה שאנו צריכים כמבוגרים וכסבא וסבתא בגיל מאוחר יותר, ועכשיו הגיע הזמן שלנו להחזיר להם על כל מה שעשו בשבילנו ובעיקר מכיוון שהגיעו למצב שהם כבר לא יכולים לעזור לעצמם. בתי אבות יכולים להיות פתרון טוב למצב זה אלא אם כן יש את האפשרות להשאיר את ההורה בבית תחת טיפול והשגחה צמודה אם מצידינו ואם במצב סיעודי על ידי עובד זר סיעודי.

 

אילו סוגי בתי אבות ישנם?

ישנם שני סוגי בתי אבות וההשתכנות בכל אחד מהם תלויה במצבו הפיזי והמנטאלי של המבוגר. סוג אחד של בית אבות הוא הסוג הוא בית האבות הרגיל שבו שכל מבוגר ישנו חדר שבו הוא חי, מעין דירה פרטית. בבית אבות מסוג זה ישנם פעילויות רבות למבוגרים כגון חוגי אומנות ויצירה, שירה בציבור, פעילויות ספורטיביות כמו התעמלות, שחייה, טניס, ועוד. מידי פעם אף יוצאים הדיירים בבית האבות לטיול מאורגן מחוץ למקום ורואים נופים ואנשים שונים מה שמוסיף רבות לבריאותם הנפשית והפיזית. הסוג השני הוא בתי אבות סיעודיים שבהם משתכנים בדרך כלל חולים במצב סיעודי קשה ואינם יכולים לדאוג לעצמם לדברים היום יומיים הבסיסיים כמו אכילה, היגיינה אישית, לקיחת תרופות בזמן ועוד. בבתי אבות אלו ישנו צוות רפואי גדול הכולל אחיות ורופאים ומי שרוצה יכול להשכיר עובד זר סיעודי שיהיה צמוד אליו כל הזמן.

 

מה צריך לבדוק במהלך החיפוש אחר בית אבות?

במהלך החיפוש אחר בתי אבות ראויים אנו נצטרך לוודא קודם כל שהמקום מתאים לנו מבחינת עלויות, ישנם מקומות העולים כסף רב, כמו כן מהי רמת הניקיון במקום והאם הדיירים בו מטופלים אישית מבחינה היגיינית וכן מהו הצוות הרפואי במקום והאם הוא צוות מספיק גדול המתאים למספר הדיירים במקום. בנוסף כדאי לבדוק מהם הפעילויות המוצעות לדיירים במקום.

 

למידע נוסף בנושא קראו גם על: מטפלת פיליפינית לסיעוד

שיתוף

קרא עוד אודות בתי אבות

דיור מוגן: הסוגים השונים של דיור לבני גיל הזהב

בתי אבות

דיור מוגן: הסוגים השונים של דיור לבני גיל הזהב

קראו עוד
בית אבות רק למי שאוהבים באמת

בתי אבות

בית אבות רק למי שאוהבים באמת

קראו עוד
בית אבות לילדים אוהבים

בתי אבות

בית אבות לילדים אוהבים

קראו עוד
כל מה שרציתם לדעת על דיור מוגן

בתי אבות

כל מה שרציתם לדעת על דיור מוגן

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!