מטפלת סיעודית: להצלחה שלושה שותפים | iSavta
מטפלת סיעודית: להצלחה שלושה שותפים
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

בחירת מטפלת סיעודית איננה עניין פשוט. אך גם לאחר שמצאתם מטפלת מתאימה חשוב לדעת שבכך לא הסתיים העניין. כדי שהמטפלת תצליח בעבודתה, כדי שהמטופל יקבל את הטיפול הסיעודי שלו הוא זקוק בצורה הטובה ביותר וכדי שהסיטואציה תהיה מוצלחת לשביעות רצון כל הצדדים הרי שמדובר בפרויקט ששותפים לו שלושה מרכיבים. רק אם כל המרכיבים ימלאו את התפקיד שלהם בסיטואציה הזו הרי שההצלחה אפשרית.

המטפלת

אין ספק שלא כל אחת יכולה להיות מטפלת סיעודית מוצלחת. אין ספק שחלק מהעוסקים בתחום אינם מוכשרים ואינם מתאימים לעבודה הזו. עם זאת ניתן היום למצוא מטפלות רבות שיודעות מהי מהות העבודה, מה היא דורשת ממי שבוחר לעסוק בה וכיצד יש לבצע את התפקיד הזה על הצד הטוב ביותר. מטפלת סיעודית טובה מבינה שלא רק הצד המקצועי הוא שמבטיח הצלחה; ללא הבנה רגשית של העובדה, ללא הבנה של המרכיבים הייחודיים של תחום הטיפול הסיעודי הרי שלא ניתן לצפות להצלחה של המטפלת בעבודתה.

המטופל

אך עם כל החשיבות של המטפלת להצלחת הטיפול, חשוב מאוד לזכור שלבד היא לא תצליח בעבודתה. היא אמנם מקבלת תשלום תמורת העבודה שלה אבל אם המטופל לא משתף פעולה ואיננו מנסה לסייע להצלחת הסיטואציה הרי שאין סיכוי שהמטפלת תצליח להעניק לו את הטיפול שלו הוא זקוק. מטפלת סיעודית אמנם אמורה להתמודד עם הקשיים השונים שמציבים מטפלים שונים, אבל המטופל חייב להבין שגם הוא יכול לסייע להצלחת הטיפול. ישנם קשיים אובייקטיבים עבור המטופל שזקוק לטיפול סיעודי אבל אין זה אומר שיש להערים עוד קשיים על עבודתה של מטפלת סיעודית שעושה כמיטב יכולתה.

הגבול הוא אמנם דק ולא תמיד ברור לנו אילו קשיים הינם חלק מהמצב האובייקטיבי ואילו מהם הם מלאכותיים ונוצרים על ידי המטופל. כך או כך, גם על המטופל מוטלת אחריות – קטנה ככל שתהיה – אם ברצונו לראות בהצלחת הטיפול הסיעודי.

הסביבה

כאשר אנחנו מדברים על הסביבה שבה פועלת מטפלת סיעודית אנחנו מדברים על המשפחה ועל החברים והמכרים. לסביבה ישנו תפקיד כפול. מצד אחד בני המשפחה צריכים לפקח על עבודת המטפלת כדי לוודא שהיא עושה את מלאכתה נאמנה. מצד שני הם צריכים לוודא שהיא מקבלת את כל התנאים שלהם היא זקוקה כדי להצליח בעבודתה – דברים כמו תשלום, כלים מתאימים ושיתוף פעולה. מצד אחד המשפחה והמכרים צריכים לדאוג לבן המשפחה ולוודא שהוא מקבל את מה שהוא צריך לקבל ושהאיכות של הטיפול הסיעודי היא מיטבית. מצד שני הם לעיתים גם צריכים לעזור למטופל לעזור לעצמו ולהראות לו כיצד הוא יכול לשפר את יחסי העבודה עם המטפלת שלו.

הסיטואציה שבה מטפלת סיעודית מטפלת במי שזקוק לטיפול סיעודי איננה סיטואציה פשוטה ויש לה מאפיינים מאוד מסוימים שמקשים על הצלחתה. שיתוף פעולה בין כל השותפים לסיטואציה הזו יכול בהחלט לסייע להצלחתה של מטפלת סיעודית ולרווחתו של המטופל והסובבים אותו.

שיתוף

קרא עוד אודות עובדים זרים פנויים לסיעוד

חופשת מולדת אביב 2024 - איתור מטפלות מחליפות לסיעוד בצל המלחמה

עובדים זרים פנויים לסיעוד

חופשת מולדת אביב 2024 - איתור מטפלות מחליפות לסיעוד בצל המלחמה

קראו עוד
הקלות בהעסקת מטפלים זרים שנמצאים בארץ עד 13 שנים בשל המלחמה

עובדים זרים פנויים לסיעוד

הקלות בהעסקת מטפלים זרים שנמצאים בארץ עד 13 שנים בשל המלחמה

קראו עוד
מטפלים זרים לסיעוד - חגים לאומיים לשנת 2024

עובדים זרים פנויים לסיעוד

מטפלים זרים לסיעוד - חגים לאומיים לשנת 2024

קראו עוד
חופשת המולדת של יולי ואוגוסט 2023 - איך למצוא מטפלים מחליפים

עובדים זרים פנויים לסיעוד

חופשת המולדת של יולי ואוגוסט 2023 - איך למצוא מטפלים מחליפים

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!