למטפלים זרים לסיעוד השפעה גדולה על המטופלים, לפיכך ככל שהם יהיו פנויים מדאגות איכות הטיפול תעלה דרמטית | iSavta
על החשיבות בהתנהלות כלכלית נכונה של מטפלים סיעודיים זרים
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

על פניו למשפחות המעסיקות מטפלים זרים אין 'עניין' להתערב בהתנהלותו הכלכלית של המטפל – הוא מבצע את עבודתו, מקבל את שכרו ובזה כביכול מסתכם העניין בהתנהלותו הכלכלית הפרטית. גישה זו מוטעית מיסודה – חשוב לזכור כי הטיפול של יקירכם נמצא בטיפול של אדם בשר ודם, אדם שיש לו חיים ודאגות משלו, אדם החי לרוב בריחוק ממדינתו וסביבתו הטבעית ועל כן האינטרס המובהק שלכם כבני המשפחה הוא לדאוג לו לסביבת עבודה נעימה ושקטה, על מנת שיבצע את עבודתו בראש שקט, בלא טרדות ושיעניק את מלוא היחס ותשומת הלב ליקירכם.

על פי רוב, הדאגות יתחילו ויסתיימו בתחום הכלכלי – תחום שבו באמצעות מס' צעדים פשוטים תוכלו לסייע למטפל הזר רבות ובכך לצמצם טרדות אפשריות.

 

פתיחת חשבון בנק

פתיחת חשבון מקומי מהווה צעד בסיסי אך מאוד יעיל בהתנהלות הן של והן מול המטפל. חשבון הבנק מהווה פלטפורמה בה ניתן לנהל את ההכנסות, ההוצאות, ההפרשות וכו' בצורה מחושבת ומסודרת. נושא זה חשוב בעיקר בשל הביטחון האישי של המטפלים והמטפלות. בדרך כלל למטפלים זרים יש חשבון בבנק הדואר, אך סוג חשבון זה הינו בסיסי ומוגבל מאד, ואינו מאפשר לבצע אפילו פעולות מאד פשוטות כמו העברה אונליין.

אנחנו בימים אלו פותחים תכנית לסיוע בפתיחת חשבון בנק בישראל ללא תשלום. בקישור זה תוכלו לשתף את המאמר באנגלית עם המועסק אודות פתיחת חשבון (קישור וואטסאפ – זמין בפלאפונים ניידים). בנוסף, יוכל המטפל יוכל להצטרף לתכנית ולקבל סיוע בתהליך פתיחת החשבון. מדריכים אלו (באנגלית) עשויים לסייע למטפלים לפתוח חשבונות בבנקים השונים, מוזמנים לשתף אותם עם המטפלים:

 

הפרשות לפנסיה ופיצויים

מכיוון שדיני העבודה בישראל חלים גם על מטפלים זרים מדי חודש מופרשים כ-18.5 אחוז משכר המטפל עבור גמל ופיצויים על פי החלוקה הבאה: 6.5% מהשכר על חשבון המעביד + 6% מהשכר על חשבון העובד מופרשים לגמל ועוד 6% על חשבון המעביד מופרשים לטובת פיצויים. בשורה התחתונה המטפל נהנה מדי חודש מחסכון אשר יהווה לו בעתיד סוג של רשת ביטחון וחשוב מאוד להסביר לו לעומק על החיסכון המשמעותי אשר נצבר עבורו בימי עבודתו מעבר לשכר החודשי השוטף.

 

כלים פיננסיים

מומלץ לשבת עם העובד ולסייע לו לבנות תכנית כלכלית אשר תסייע לו להתנהל בצורה אחראית ונבונה מבחינה כלכלית – אם מבחינת הפרשה לתכניות חסכון, שימוש נבון בכרטיסי אשראי, המרות כספים בעמלות מופחתות וכדומה. חשוב להזכיר כי הדבר האחרון שתרצו יהיה שהאדם אשר נמצא רוב הזמן עם יקירכם הוא אדם טרוד ומודאג אשר ראשו אינו פנוי לתת את מלוא הטיפול והיחס ליקירכם.

 

צרכנות נבונה

ביכולתכם לסייע למטפל הזר לחסוך סכומים לא מבוטלים של כסף ע"י כך שתסייעו לו לקבל שירותים בסיסיים בעלויות הוגנות. התחום המשמעותי ביותר בו ניתן לחסוך כסף הינו העברות כספים. המטפלים משלמים עמלות על המרת הכסף מש״ח לדולרים, משלמים עמלות על שליחת הכסף לקרוביהם, ומשלמים עמלות נוספות בהמרת הכסף למטבע המקומי. שיתוף פעולה ייחודי שיצרנו עם חברת Rewire מאפשר למטפלים לשלוח כסף למשפחותיהם תוך כדי חיסכון משמעותי ביותר של עמלות. בקישור זה ניתן להרשם לשירות ולהנות משליחה מהירה ויעילה, אתם מוזמנים לשתף קישור זה עם המטפלים שלכם בוואטסאפ.

בנוסף תוכלו לסייע לו להירשם למסלול מוזל באחת מחברות הסלולר, להכווין אותו לחנויות ולרשתות שיווק מוזלות, לברר עבורו מסלולי אינטרנט מוזלים וכדו'. תזכרו כי המטפלים הזרים אינם מתמצאים בהיצע שבשוק ומהווים יעד קל לחברות השונות המציעים להם שירותים בעלויות גבוהות במיוחד.

 

השורה התחתונה

תנו למטפל הזר את התחושה שיש לו על מי לסמוך, שאתם דואגים לו לזכויותיו ובכלל – דואגים שיהיה לו טוב בבית המשפחה. מטפלים אשר מקבלים יחס משפחתי רואים עצמם כחלק בלתי נפרד מחיי הקשיש ומעניקים לו יחס וטיפול כשל בן משפחה אהוב – דבר החשוב מעין כמוהו הן לקשישים והן לכם, אלו שדואגים שהם יזכו בטיפול וביחס הטוב ביותר שאפשר לתת.

 

שיתוף

קרא עוד אודות עובדים זרים פנויים לסיעוד

חופשת מולדת אביב 2024 - איתור מטפלות מחליפות לסיעוד בצל המלחמה

עובדים זרים פנויים לסיעוד

חופשת מולדת אביב 2024 - איתור מטפלות מחליפות לסיעוד בצל המלחמה

קראו עוד
הקלות בהעסקת מטפלים זרים שנמצאים בארץ עד 13 שנים בשל המלחמה

עובדים זרים פנויים לסיעוד

הקלות בהעסקת מטפלים זרים שנמצאים בארץ עד 13 שנים בשל המלחמה

קראו עוד
מטפלים זרים לסיעוד - חגים לאומיים לשנת 2024

עובדים זרים פנויים לסיעוד

מטפלים זרים לסיעוד - חגים לאומיים לשנת 2024

קראו עוד
חופשת המולדת של יולי ואוגוסט 2023 - איך למצוא מטפלים מחליפים

עובדים זרים פנויים לסיעוד

חופשת המולדת של יולי ואוגוסט 2023 - איך למצוא מטפלים מחליפים

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!