שמירה על מכשיר שמיעה | iSavta
שמירה על מכשיר שמיעה – להישמע ולשמור
banner-img

הרשמת מטפלים בתאגיד ב-800 שח בלבד!

רק דרך iSavta - השירות ניתן בין רעננה בצפון לראשון לציון בדרום וכולל את ירושלים והסביבה

מכשירי שמיעה מודרניים הם מתוחכמים ועדינים. מדובר במכשיר מתוחכם, שנראה שברירי ועדין, ויש לדעת לשמור עליו. אמנם זה מכשיר עדין, אך שמירה טובה על מכשיר שמיעה תעזור לכם ליהנות ממנו לאורך שנים. פעמים רבות מכשיר שמיעה קטן וקומפקטי נראה כה קטן ורגיש, יותר ממה שהוא באמת, ולא צריך לחשוש שאולי הוא יתקלקל מהר כל עוד אתם מקפידים לשמור ולתחזק אותו כראוי.

חשוב לדעת לטפל באותו מכשיר שמיעה כדי שהוא יוכל לשרת אתכם בהצלחה במשך שנים. ראשית, חשוב מאוד לכבות מכשיר שמיעה כאשר הוא לא בשימוש, כך הבטרייה תשמר לאורך זמן וגם חיי הבטרייה יתארכו, כך תחסכו כסף ותשמרו גם על הבטרייה וגם על המכשיר. כאשר אתם מדליקים את המכשיר בחזרה עשו בדיקת שמיעה קצרה שלימדו אתכם לעשות, כדי לוודא שהמכשיר עובד בצורה טובה. עוד נקודה חשובה היא לא לשאת את המכשיר באוזן כאשר אתם לא משתמשים בו ולא לישון איתו אם אין לכם צורך לשמוע שעון מעורר או רעשים כאשר אתם ישנים.

מכשיר שמיעה שלא משתמשים בו, כאשר אין בכך צורך, ייהרס פחות ויישמר הרבה יותר טוב. ברור כי חשוב לזכור להוציא את מכשיר השמיעה כאשר אתם מתרחצים, ישנים, עושים כל מיני סוגים של פעילות גופנית כמו ריצה או שחייה. כאשר אתם מוציאים את מכשיר השמיעה נקו ונגבו אותו מזיעה או שומן או שעווה של האוזן, כדי שיישמר נקי ורענן לאורך זמן, וגם מבחינה היגיינית וסטרילית הדבר חשוב.

קבעו לכם מקום קבוע למכשיר השמיעה כדי שתוכלו למצוא אותו בקלות. כך המכשיר תמיד יהיה שמור, מוגן וזמין לכם כאשר אתם צריכים אותו. חשוב לבדוק הרבה את מכשיר השמיעה לראות כי הוא תקין ולא נהרס, חשוב לנקות אותו באופן קבוע כדי שלכלוך שנכנס אליו לא יהרוס אותו. עוד נקודה חשובה היא לא להשאיר בתוך מכשיר שמיעה בטריות שאינן עובדות מפני שהדבר פוגע במכשיר והורס אותו. ברגע שהבטריות נגמרות, החליפו אותן, בזריזות ככל הניתן, בבטריות חדשות ותקינות. עוד נקודה חשובה היא לוודא, בכל פעם שאתם מניחים את מכשיר השמיעה בתוך האוזן, שהאוזן יבשה לחלוטין. אל תשימו מכשיר שמיעה עם שיער ארוך רטוב, דבר שעלול לפגוע בו ולפגוע בתפקודו.

שיתוף

קרא עוד אודות מכשירי שמיעה

מכשיר שמיעה ביקורי בית של מכוני שמיעה

מכשירי שמיעה

מכשיר שמיעה ביקורי בית של מכוני שמיעה

קראו עוד
מכשירי שמיעה – האם לתקן מכשיר או לרכוש מכשיר חדש

מכשירי שמיעה

מכשירי שמיעה – האם לתקן מכשיר או לרכוש מכשיר חדש

קראו עוד
מכון שמיעה – נהלים של מכון שמיעה

מכשירי שמיעה

מכון שמיעה – נהלים של מכון שמיעה

קראו עוד
מכון שמיעה – תחזוקת מכשיר שמיעה

מכשירי שמיעה

מכון שמיעה – תחזוקת מכשיר שמיעה

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!