מה כולל ביטוח סיעודי, התאמת ביטוח סיעודי ומציאתו | iSavta
ביטוח סיעודי: כיצד לבחור ביטוח מתאים
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

אין בכוונתי להזכיר את החשיבות של ביטוח סיעודי; אני משער שמי שכבר קורא על הנושא יודע ומכיר את החשיבות. ברצוני להציע לקורא עזרה מסוימת בבחירת ביטוח סיעודי מתאים ואיכותי. לצורך העניין יש לחלק את תהליך הבחירה לשלושה שלבים: לימוד, תכנון וחיפוש. מטרת המאמר איננה לתת שלל עצות לגולש המתלבט אלא להציע לו תכנית פעולה בדרך למציאת ביטוח סיעודי מתאים ואיכותי. את העצות ננסה לתת בפירוט בהזדמנויות אחרות.

לדעת מה זה ביטוח סיעודי

בשלב הלימוד, הלקוח הפוטנציאלי צריך להבין במה מדובר: מה זה ביטוח סיעודי? מה הוא כולל? מה הוא מכסה ומה הוא לא מכסה? מי מציע אותו? אילו סוגים קיימים? מה ההבדל בין ביטוח פרטי לבין ביטוח של ביטוח לאומי? ישנם עוד הרבה דברים שאין זה המקום לפרט אותם; הדבר החשוב הוא להבין שעלינו קודם כל ללמוד את הנושא, להכיר את השפה ואת המונחים, לדעת היכן מונחים המוקשים ואיך עלינו לקרוא את האותיות הקטנות וכן הלאה. מקורות המידע רבים – האינטרנט מציע מקורות רבים שכאלה ואין זה מסובך למצוא אותם – וחשוב יותר לדעת לסנן את המידע המדויק ולדעת על מי ניתן לסמוך וממי כדאי להתעלם. ניתן גם להיעזר בבעלי מקצוע ובעלי ניסיון שיכולים לתת לנו עצות והכוונה בשלב הזה (ולמעשה גם בשלבים הבאים.)

לדעת איזה ביטוח סיעודי מתאים לנו

כעת, כשאנחנו כבר יודעם יותר על הביטוח, אנחנו צריכים להחליט מה אנחנו רוצים. בשלב הלימוד אנחנו מקבלים מידע רב על סוגים שונים של ביטוחים וכעת עלינו להחליט מה מתאים לנו. חשוב לזכור שמדובר, עבור רובנו, בפשרה כלשהי בין הרצוי ובין המצוי. תכנון הביטוח שאותו אנחנו מבקשים לקבל תלוי מצד אחד בהיצע הקיים בשוק וביכולת הפיננסית שלנו מצד שני. כולנו היינו רוצים ביטוח סיעודי מקיף ומושלם אלא שכיום קשה למצוא ביטוח שכזה וישנם ביטוחים שידינו איננה משגת לשלם. שיקולים רבים משפיעים על שלב התכנון שלנו ואת רובם אנחנו נכיר משלב הלימוד שמהווה את הבסיס לתכנון נכון.

למצוא ביטוח סיעודי מתאים

כעת, כשאנו מצוידים בידע תיאורטי ובתכנית פעולה, אנחנו יכולים לגשת אל החיפוש והבחירה של ביטוח מתאים. כמו שכדאי לעשות לגבי כל מוצר, עלינו לבצע כעת סקר שוק ולקבל הצעות מחברות שונות וממקורות שונים. את ההצעות השונות הללו אנחנו נוכל לבחון ביחס לידע שרכשנו ובהתאם לתוכנית שלנו. חשוב לזכור שישנם אנשי מקצוע שיכולים לסייע לנו גם בשלב הזה. במידה ואנחנו בוחרים לפעול לבד הרי שאין ספק שכעת אנחנו מצוידים בכלים המתאימים כדי לדעת לקרוא את ההצעות השונות ולהבין מה באמת מוצע לנו, מהם היתרונות ומהם החסרונות של ההצעות השונות. כך אנחנו מעניקים לעצמנו את הסיכוי הטוב ביותר למצוא ביטוח סיעודי מתאים ואיכותי באופן מושכל ומודע.

מדובר אמנם בתהליך שדורש מאיתנו עבודה אבל מי שרוצה למצוא את הביטוח הנכון מן הראוי שישקיע מעט בחיפוש שלו.

שיתוף

קרא עוד אודות טיפול בקשישים

סיוע למטופלים במצב סיעודי בעת המלחמה

טיפול בקשישים

סיוע למטופלים במצב סיעודי בעת המלחמה

קראו עוד
משרות פתוחות באייסבתא - הצטרפו לצוות שלנו!

טיפול בקשישים

משרות פתוחות באייסבתא - הצטרפו לצוות שלנו!

קראו עוד
המדריך לחסכון בהוצאות טיפול סיעודי של בן משפחה

טיפול בקשישים

המדריך לחסכון בהוצאות טיפול סיעודי של בן משפחה

קראו עוד
⁨מטופלים מבוגרים ומטפלים סיעודיים - התמודדות עם נגיף הקורונה⁩

טיפול בקשישים

⁨מטופלים מבוגרים ומטפלים סיעודיים - התמודדות עם נגיף הקורונה⁩

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!