הליכון זה לעצמאים בלבד | iSavta
הליכון זה לעצמאים בלבד
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

זה אולי נשמע אבסורד אבל הליכון הוא באמת לאנשים מתבגרים שרוצים בכל מאודם, לשמור על עצמאות ועל התנהלות עצמית עם מינימום צורך בסיוע חיצוני.

אנשים מבוגרים רבים מתקשים בגיל מסוים לצעוד ממקום למקום בכוחות עצמם. בעיות בריאותיות או רק קשיי הליכה שנגרמים מפאת הגיל מייצרים לא אחת מגבלה מהותית בתנועתיות של האדם המתבגר ומקשים עליו לנהל אורח חיים עצמאי ורגיל. אנשים מתבגרים רבים מבקשים שלא להזדקק לסיוע חיצוני והם מוכנים לקחת לעזר את כל הכלים המוצעים להם כדי להקל על עצמם ולהיות מסוגלים לנוע בחופשיות ובעצמאות ממקום למקום. הליכון למבוגרים הוא כלי שמאפשר להם להתנייד ולנוע בחופשיות תוך תמיכה קבועה של מתקן חזק ויציב שמעניק ביטחון ויציבות רבה, ממש כמו שאדם תומך בהם.

סוגי הליכונים

כיום, המטרה של חברות רבות היא לאתר עוד ועוד רעיונות טובים כדי לשפר את ההליכונים הקיימים ולהציע הליכונים טובים יותר ומשוכללים יותר אשר יוכלו להציע יותר אפשרויות ויותר נוחות. ישנם הליכונים בעלי שלושה גלגלים, ישנם בעלי שני גלגלים קדמיים ושניים אחוריים ויש הליכונים עם שני גלגלים קדמיים בלבד, אשר צריך להרים כדי לצעוד לעומת השאר שניתן לגלגל ולגרור קדימה.

בהליכונים רבים יש אפשרות לשינוי מצבים. ניתן להעלות מעלה או להוריד מטה את גובה ההליכון, ניתן לחבר תיק או סלסלה מיוחדת ואפילו ניתן להשתמש במעצור יד לבלימה קלה ומהירה.

בבואכם לבחור הליכון כדאי שתשבו עם איש מקצוע ותתארו לו את האדם אליו ההליכון מיועד. המגבלות והקשיים הפיזיים שלו הם עיקר הדברים שיעניינו את איש המקצוע וכמו כן, הצרכים העיקריים שאמור ההליכון למלא, כמו התניידות בעיקר בתוך הבית או בעיקר מחוץ לבית.

כל מבוגר וההליכון שלו

לנו הילדים של המבוגרים, יש קושי מהותי להבין את המקום בו הם נמצאים. ממש כמו שזה לא קל להבין ילדים קטנים, כך גם קשה להבין שלמבוגר יש צרכים שונים ומשתנים. כדי לייצר למבוגר שלכם את מקסימום תחושת הנוחות והביטחון חשוב מאוד שתערבו אותו בכל הליך הרכישה. ראשית דבר, שאלו את דעתו על שימוש בהליכון, הסבירו לו את היתרונות ואת הביטחון הפיזי הממשי שיחוש האדם כשישתמש בו.

לכשתגיעו לשלב של בחירת סוג ההליכון עצמו ראוי ורצוי שתציגו בפני האדם המבוגר את כל סוגי ההליכונים, עדיף אף שתיקחו אותו אתכם לחנות ההליכונים ותתנו לו להרגיש את ההבדל הפיזי בין הסוגים. זה המקום להזכיר לכם שזו לא עוד חולצה או מכנסיים שמחליפים מדי יום, זהו כלי שאמור להיות צמוד אל המבוגר ולתת לו ביטחון אמתי כשהוא נמצא לבדו וצריך להתנייד ממקום למקום.

שיתוף

קרא עוד אודות ציוד עזר לקשישים

מכשירי שמיעה מתקדמים

ציוד עזר לקשישים

מכשירי שמיעה מתקדמים

קראו עוד
קלנועית - הדרך מעולם לא הייתה קלה יותר

ציוד עזר לקשישים

קלנועית - הדרך מעולם לא הייתה קלה יותר

קראו עוד
זו לא בושה להרכיב, זו בושה לסבול ולא לטפל

ציוד עזר לקשישים

זו לא בושה להרכיב, זו בושה לסבול ולא לטפל

קראו עוד
כיסא גלגלים - יד שרה לאורך כל הדרך

ציוד עזר לקשישים

כיסא גלגלים - יד שרה לאורך כל הדרך

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!