מטפלת פיליפינית ועבודה נכונה מול סוכנות השמה | iSavta
מטפלת פיליפינית ועבודה נכונה מול סוכנות
banner-img

הרשמת מטפלים בתאגיד ב-800 שח בלבד!

רק דרך iSavta - השירות ניתן בין רעננה בצפון לראשון לציון בדרום וכולל את ירושלים והסביבה

כל מי שהתנסה במציאת ובשכירת מטפלת פיליפינית יוכל וודאי לספר על התהליך המורכב הזה. הבחירה במטפלת מתאימה איננה עניין פשוט ולא מעט אנשים נכשלים בה. כדי להצליח למצוא מטפלת פיליפינית טובה – דהיינו מטפלת שהינה מקצועית ואיכותית מצד אחד וכזו שמתאימה למטופל ולבני המשפחה שלו מצד שני – חשוב לפעול בצורה מושכלת ולהשקיע בתהליך חשיבה וסבלנות.

מי שמעוניין להצליח בתהליך הבחירה של מטפלת פיליפינית ינהג בחוכמה אם הוא יכין לעצמו תוכנית עבודה אל מול הסוכנויות השונות המציעות מטפלות סיעודיות זרות. מטרת התכנית היא להוות מעין מצפן ועוגן בו זמנית. מצפן, כיוון שהיא זו שמכוונת את החיפוש שלנו על ידי קביעת מטרות וכלים להשגתן. עוגן, כיוון שהיא מאפשרת לנו לפעול בתוך מסגרת מכוונת ולא להתרוצץ בחלל הריק מבלי שליטה.

תוכנית עבודה טובה יכולה וצריכה לכלול את השלבים שנפרט להלן. הקפדה על כל אחד מהשלבים הללו בהחלט תשפר את הסיכוי שלכם למצוא מטפלת פיליפינית טובה ומתאימה לצרכים שלכם.

הגדרת המשימה

העצה הזו נכונה לכה הרבה תחומים בחיים. לפני שאנחנו יוצאים לדרך ובין אם מדובר ברכישת מוצר או במציאת מטפלת סיעודית טובה חשוב מאוד להגדיר לעצמנו מה אנחנו מחפשים. אין די בכך שאנחנו זקוקים למישהו שיטפל בהורה שזקוק להשגחה ולטיפול; חשוב להבין ולדעת לאיזה טיפול הוא זקוק, כמה שעות ביממה, מהם המרכיבים של הטיפול (רפואי, נפשי, פיזי וכן הלאה;) חשוב להגדיר גם ציפיות ולקבוע כמה אנחנו יכולים וצריכים להוציא על הנושא החשוב הזה. כך כאשר אנחנו באים אל סוכנות מסוימת אנחנו באים מוכנים ועם בקשה מוגדרת ומדויקת.

עבודה מול מספר סוכנויות במקביל

כדי לחסוך זמן מצד אחד ולהיות בעמדה של בחירה מתוך כמה אפשרויות מצד שני, אל תפנו לסוכנות אחת בלבד אלא הותירו בקשות בכמה סוכנויות. כך תוכלו להשוות את ההצעות השונות, לקבל יותר מועמדות ולבחור מתוך מגוון. כמו כן תחסכו כך זמן כיוון שתוכלו לבחון בו זמנית כמה מועמדות שונות כאשר אתם מחפשים מטפלת פיליפינית מתאימה ואיכותית.

ביצוע ראיון עבודה איכותי ומקיף

אין תחליף להתרשמות האישית שלכם ולכן ראיון עבודה הוא מובן מאליו. זכרו שהראיון של כל מטפלת פיליפינית חייב לכלול כמה וכמה מרכיבים: בקשה להמלצות ושיחה על מקומות העבודה הקודמים, תהייה על האופי של המועמדת, ניסיון להבין את הגישה שלה ואת תפישת העולם והמקצוע, הכרת הציפיות של המועמדת מבחינת שעות, שכר ואינטנסיביות של העבודה, תיאום ציפיות והגדרה משותפת של מטרות. ראיון עבודה מקיף הוא הדרך הטובה ביותר להכיר את המועמדת ולתת לה להכיר אותנו באותה העת.

יצירת קשר עם הממליצים

המלצות זה בהחלט דבר טוב אבל אין לקבל אותן כלשונן. כדי להכיר באמת את המועמדת חשוב לדבר עם מעסיקים קודמים כדי להכיר את היתרונות ואת החסרונות של המועמדת. השיחה עם הממליצים לא נועדה רק כדי לוודא שההמלצות אכן אוטנטיות (אם כי גם זו מטרה ראויה) אלא כדי להכיר מעט יותר את המועמדת. כדי לדעת אם מטפלת פיליפינית באמת מתאימה לנו עלינו להכיר טובה טוב יותר באמצעות אלה שכבר עבדו עימה בעבר. כך אנחנו לא בוחרים מטפלת פיליפינית בצורה עיוורת אלא בהתבססות על ניסיונם של אחרים. חשוב לזכור, עם זאת, שמה שמתאים למישהו אחר אולי לא מתאים לנו. את המידע שאותו אנחנו מקבלים עלינו לבחון ביחס לאותה תוכנית שעימה יצאנו לדרך והגדרות המשימה שקבענו לעצמנו.

ישנם עוד דברים שביכולתכם לעשות כדי לשפר את סיכויי ההצלחה שלכם ועל כך עוד נרחיב בעתיד. יצירת תוכנית עבודה טובה שמתבססת על ארבעת המרכיבים, או הצעדים, שנמנו לעיל, בהחלט יכולה להיות אמצעי חיוני למציאת מטפלת פיליפינית איכותית שתענה על הצרכים שלכם. עבודה נכונה עם סוכנות היא עבודה שמתבססת על שליטה שלנו בתהליך, על ידע ועל שימוש נכון בכלים העומדים לרשותנו.

שיתוף

קרא עוד אודות רשויות, משרדי ממשלה וגורמים נוספים

העסקת מטפלת סיעודית - המדריך המהיר

רשויות, משרדי ממשלה וגורמים נוספים

העסקת מטפלת סיעודית - המדריך המהיר

קראו עוד
מפגש עדכון עם רכזי הבריאות של התנועה הקיבוצית

רשויות, משרדי ממשלה וגורמים נוספים

מפגש עדכון עם רכזי הבריאות של התנועה הקיבוצית

קראו עוד
תשלום דמי ביטוח לאומי עבור מטפלים זרים

רשויות, משרדי ממשלה וגורמים נוספים

תשלום דמי ביטוח לאומי עבור מטפלים זרים

קראו עוד
טיפים לעבודה מול חברות סיעוד

רשויות, משרדי ממשלה וגורמים נוספים

טיפים לעבודה מול חברות סיעוד

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!