פנייה למכון שמיעה | iSavta
מכון שמיעה – נהלים של מכון שמיעה
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

כאשר יש חשד לירידה בשמיעה שלכם, של בן משפחה או כאשר אתם חוששים כי ילדיכם אינם שומעים טוב, יש לפנות אל קופת החולים בה אתם, או הם, מבוטחים. קופות החולים מפנות, במקרה כזה, אל מכון שמיעה בו יבוצעו בדיקות שמיעה. הרופא הראשון שעליכם לפנות אליו, במקרה ויש לכם חשש לירידה בשמיעה אצלכם או אצל מי מיקיריכם, הוא רופא אף אוזן גרון אשר יפנה אתכם לאחד ממכוני השמיעה על מנת לבצע בדיקות שמיעה מסוגים שונים.

יש מגוון סוגים של בדיקות שמיעה למבוגרים ולילדים. בדיקות שמיעה נועדו לבדוק האם יש ירידה בשמיעה ומהי רמת הירידה בשמיעה. יש בדיקות שמבוססות על תגובה של הנבדק בהן הנבדק פעיל וצריך לשתף פעולה עם קלינאי תקשורת כדי שהמכשור יראה מה מסוגל הנבדק לשמוע ומה אינו מסוגל ויש בדיקות שבהן רק מכשור בודק את האוזן ללא צורך בשיתוף פעולה של הנבדק.

לכל קופת חולים יש מכון שמיעה משלה וליתר דיוק, מספר גדול של מכוני שמיעה הפזורים בכל רחבי הארץ. יש גם מכוני שמיעה פרטיים שהקופות עובדות איתם. כאשר אתם בוחרים ללכת אל מכון שמיעה פרטי הרי שתצטרכו לבקש החזר מהקופה על בדיקת השמיעה. אם זה מכון שמיעה שהקופה שלכם עובדת איתו תקבלו החזר עליה, בין אם מלא ובין אם תוך השתתפות עצמית מסוימת. לאחר בדיקת השמיעה צריך להציג בפני קופת החולים את ההפניה של רופא אף אוזן גרון ואת האישור של מכון השמיעה בו ביצעתם את הבדיקה לצורך קבלת ההחזר עליה.

אם חלה ירידה בשמיעה יותאם לכם מכשיר שמיעה אשר ישפר משמעותית את רמת ואת איכות השמיעה שלכם. קופות החולים משתתפות בעלות רכישת מכשיר שמיעה עד גובה עלות מסוימת. גובה ההחזר תלוי בסוגי הביטוח שלכם בקופות ובעלות המכשיר אשר מתאים לכם. חשוב לא לשלם על מכשיר השמיעה אלא רק לאחר חודש של שימוש בכדי לוודא שהמכשיר עובד, מתאים ונוח לכם.

שיתוף

קרא עוד אודות מכשירי שמיעה

מכשיר שמיעה ביקורי בית של מכוני שמיעה

מכשירי שמיעה

מכשיר שמיעה ביקורי בית של מכוני שמיעה

קראו עוד
מכשירי שמיעה – האם לתקן מכשיר או לרכוש מכשיר חדש

מכשירי שמיעה

מכשירי שמיעה – האם לתקן מכשיר או לרכוש מכשיר חדש

קראו עוד
שמירה על מכשיר שמיעה – להישמע ולשמור

מכשירי שמיעה

שמירה על מכשיר שמיעה – להישמע ולשמור

קראו עוד
מכון שמיעה – תחזוקת מכשיר שמיעה

מכשירי שמיעה

מכון שמיעה – תחזוקת מכשיר שמיעה

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!