חיפוש מטפלת סיעודית | העסקת מטפלות סיעודיות זרות - המדריך המהיר | ISavta | iSavta
העסקת מטפלת סיעודית - המדריך המהיר
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

העסקת מטפלות סיעודיות - על מנת להעסיק מטפלת סיעודית זרה, יש לעבור כמה תחנות הכוללות גופים שונים. התהליך עלול להרגיש כמו מבצע סבוך, לכן ריכזנו עבורכם את התחנות המשמעותיות בתהליך כדי לפשט את הנושא ככל האפשר. אנו משתמשים בלשון זכר ונקבה לפי הנוחות, בכל מקרה אנו מתכוונים למטפלים ומטפלות סיעודיות זרים בתחום הסיעוד.

למרכז המידע המקיף והמפורט הקליקו כאן.

 

העסקת מטפלת סיעודית: תחנה ראשונה – בחינת הזכאות לקבלת אישור העסקה של מטפל סיעודי

הביטוח הלאומי בודק 5 קריטריונים המופיעים כאן. אם המבוטח עומד בחמשת הקריטריונים הנ"ל ניתן לבצע בדיקת תלות בזולת (ADL), הקובעת את מידת ההשגחה לה המבוטח זכאי. במקרה שהמבוטח אינו זכאי לגמלת סיעוד בשל הכנסות גבוהות, עדיין ניתן לקבל אישור העסקה. נושא זה מפורט בעמוד 2, סעיף ד' בתחנה הבאה.

 

תחנה שנייה – קבלת אישור העסקת מטפלת סיעודית זרה ממשרד הפנים

ללא אישור זה לא ניתן להעסיק עובד זר לסיעוד באופן חוקי. שימו לב: במקרה שהמבוטח אינו זכאי לגמלת סיעוד בשל הכנסות גבוהות, עדיין ניתן לקבל אישור העסקה. ניתן להגיש את הבקשה להיתר העסקת עובד לסיעוד בקישור זה.

 

תחנה שלישית – מציאת מטפלות סיעודיות

מחפשים מטפלות סיעודיות? טוב, אז פה ברור שנמליץ לכם על iSavta.co.il... רק כך תוכלו לפרסם מודעת דרושים הכוללת את דרישותיכם ואיפיון התפקיד. בנוסף תוכלו ליצור קשר ישיר עם מגוון של מטפלים ומטפלות סיעודיים ברחבי הארץ, לשוחח עימם בטלפון או לשלוח להם מייל. באחריות המעסיק לוודא שלמטפלים יש היתר שהייה והיתר עבודה לפי החוק. ניתן כמובן גם לפנות לחברות השמה השמה, דמי ההשמה עומדים על 2000 ש"ח.

 

תחנה רביעית – גמלת סיעוד בכסף

גמלת סיעוד בכסף הינה גמלה מהביטוח הלאומי, המשולמת למי שעבר את מבחן התלות (ר׳ תחנה שנייה לעיל). במקרים מסוימים בהם ההכנסה החודשית של המטופל גבוהה מדי, ינתן אישור להעסקת עובד זר, אך לא לקבלת הגמלה. ישנן 6 רמות לגמלה הסיעוד לפי מצב המטופל, וכסף זה מיועד בד״כ לתשלום למטפלים סיעודיים עבור עבודתם. הביטוח הלאומי מאפשר את קבלת גמלת הסיעוד בכסף ישירות לחשבון הבנק של המטופל, והעסקה ישירה של מטפלות ומטפלים סיעודיים, ללא תיווך כלשהו. כך ניתן לחסוך עד 27,000 ש״ח כל בשנה. עוד על גמלה בכסף והעסקה ישירה של מטפלים ניתן לקרוא כאן.

 

תחנה חמישית – הרשמה של המטפלת הסיעודית בתאגיד עובדים זרים

לא משנה איך מצאתם מטפלת סיעודית, על פי החוק כעת יש לרשום אותה בסוכנות. הסוכנות אחראית על רישום העובד מול רשויות הממשלה. בתמורה הסוכנויות יגבו תשלום חודשי של 70 ש"ח. יש לוודא שלסוכנות היתר ממשרד התעשייה, המסחר והתעסוקה.

 

תחנה שישית – הכנת הבית למטפלת

מטפלת סיעודית אמורה לגור בבית המטופל. התנאים המינימליים מפורטים כאן, בעמוד 9, למרות שעל סמך ניסיונינו אנו ממליצים בחום לא להסתפק בתנאים אלו, אלה להשתדל ולספק תנאים טובים ככל האפשר למטפלת. ככל שהמטפלת תקבל יחס טוב יותר, המוטיבציה והנכונות שלה לטפל יעלו באופן משמעותי. בכל מקרה, יש לבצע את ההכנות לקליטת המטפלת.

 

למידע נוסף: 9 כללי ברזל להעסקת מטפלים סיעודיים

שיתוף

קרא עוד אודות רשויות, משרדי ממשלה וגורמים נוספים

מפגש עדכון עם רכזי הבריאות של התנועה הקיבוצית

רשויות, משרדי ממשלה וגורמים נוספים

מפגש עדכון עם רכזי הבריאות של התנועה הקיבוצית

קראו עוד
תשלום דמי ביטוח לאומי עבור מטפלים זרים

רשויות, משרדי ממשלה וגורמים נוספים

תשלום דמי ביטוח לאומי עבור מטפלים זרים

קראו עוד
טיפים לעבודה מול חברות סיעוד

רשויות, משרדי ממשלה וגורמים נוספים

טיפים לעבודה מול חברות סיעוד

קראו עוד
עבודה מול גופים שונים בהעסקת מטפלות סיעודיות

רשויות, משרדי ממשלה וגורמים נוספים

עבודה מול גופים שונים בהעסקת מטפלות סיעודיות

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!